کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317543 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازطراحی یکی از تب های گوگل مپس

به گزارش سافت گذر، گوگل مپس در ماه فوریه یک آپدیت گسترده دریافت کرد تا رابط کاربری اش به کلی تغییر کند. ضمن اینکه ویژگی Live View این اپلیکیشن هم پیشرفته تر شد. حالا تب Saved (موارد ذخیره شده) بازطراحی شده تا کاربران راحت تر به مکان های از قبل سیو شده دسترسی داشته باشند.

گوگل گوگل مپس Google Maps Maps اپلیکیشن مسیریابی گوگل

بر این اساس، در بالای تب نامبرده دکمه Recently Saved مشاهده خواهد شد تا در آن جدیدترین موارد علامت گذاری شده به چشم بخورد. با این گزینه، کاربران سریع تر می توانند آخرین مکان هایی که از آنها بازدید کرده اند را ببینند. در اینجا همچنین، نام مکان های بازدید شده نمایش داده می شود.

دیگر قسمت تب Saved، لیست Nearby Saved است که شامل مکان هایی می شود که به کاربران نزدیک هستند. محل های ذخیره شده بر اساس فاصله مرتب شده اند تا امکان انتخاب بهتر و سریع تر آنها فراهم گردد. با این وجود، تمام این آپشن ها در صورتی در دسترس قرار خواهند گرفت که مجوز مکان یابی به گوگل مپس داده شده است.

تب Saved همچنین، با توجه به تاریخچه مکان یابی که کاربران انجام داده اند، موارد پیشنهادی را نشان خواهد داد. این محل ها بر اساس زمان، شهر و منطقه مرتب شده اند. این بخش داده های لازم را از تایم لاین کاربرانی دریافت خواهد کرد که گزینه Location History را فعال نموده اند. در پایین این قسمت ها، آپشن Your Lists به چشم می خورد که حاوی چهار فهرست است. ضمناً، افراد می توانند با انتخاب دکمه New List یک لیست جدید برای خود بسازند.

تب بازطراحی شده Saved از امروز به دست همگان خواهد رسید ولی از آن جایی که این اتفاق به تدریج رخ خواهد داد، احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا تمامی کاربران شاهد آن باشند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47560 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/06 تعداد مشاهده: 2790
سافت گذر